Zestaw Western Schleich

                                              Cześć!
Dziś chcę wam pokazać zestaw Schleich Western.
Jest to jeździec ,wałach ( ale nie do końca ;) )Jest to jeden z moich ulubionych Zestawów.
 Numer katalogowy : 42036

Konika nazwałam Basia . Jest klaczką z "przepuchliną"na brzuchu. Jeździec jest to mężczyzna nie ma imienia, liczę na fajne pomysły w komentarzach:)




Klacz mnie bardzo urzekła.Ma nie typową pozycję (dynamiczną ) co dodaje jej uroku. 

     Do zobaczenia w kolejnym poście ;)

Komentarze

  1. Podoba mi się ten zestaw. Z ciekawości, miałaś go od nowości, czy przygarnęłaś "z drugiej ręki"? Bo wygląda na wyjątkowo zadbany :D
    Pozdrawiam,
    Riley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go od nowości w pudełku z malowanym tłem od Schleich , ale dawno temu go wyrzuciłam .Również uważam ten zestaw za godny uwagi .
      Pozdrawiam❤️

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rodzina Hanower Schleich

Kuce Szetlandzkie Rodzinka Schleich