Rodzina Hanower Schleich

 Witajcie tu wasza Konikara !
Dzisiaj mam dla was cud, miód , malina rodzinkę Hanoverów 😯😍

Są to figurki firmy Schleich o numerach :

• Klacz -13296
• Ogier -13649
• Źrebię (klaczka) -13277

Klacz jest opanowana , i wykorzystywana jest do jazdy rekreacyjnej i woltażerki. Lubi się uczyć i poznawać nowe rzeczy. Jest również czasem energiczna .
Dałam na imię tej piękności Kasztanka ❤️
Jest miła i przyjazna . Jest kochającą matką oraz żoną 😯
Ma śliczne koreczki i białe owijki .Na strzałkę na pyszczku ❤️
Kasztanka wycofana została z  produkcji od kilkunastu lat .Jest ciekawa świata







-Kasztanko! Dokąd tak idziesz? -
-Przed siebie. -


 Peter  (czytaj tak jak się piszę (nie Piter)) jest równie spokojny co jego wybranka serca .
 Cechują go bycie przyjaznym , opanowanie , stanowczość , dobro i bycie pomocnym. Ma strzałkę i skarpetki. Grzywę ma rozwianą na różne strony. Jest Ciemniejszy od Kasztanki
Ma jeśniejsze okolice brzucha.
 Ogier wraz z Kasztanką uwielbia pracę z ludźmi.
Peter bardzo kocha swoją rodzinę i stado ❤️


Tutaj mamy leniuszka w trawie 😄
Właśnie przestał się tarzać .




Czy ktoś potrafi powiedzieć co to za ślad ? 
Peter detektyw ! 
Na tropie dzikich zwierząt 🤔🐾



Pora na córeczkę !
Piękni rodzice to i dzieci piękne 😄

Iskra jest bardzo ciekawą świata klaczką.
Uwielbia naturę , zaraża wszystkich optymizmem. Jest energiczna, choć czasem lubi spokój. Ma inne umaszczenie od rodziców. Wydaje mi się że, jest to po prostu mieszanka obojga. Ma strzałkę na pyszczku i na każdej nóżce skarpetki. Ma krótką ciemną grzywę.
Jak mama jest w pozycji przemieszczającej się .





                      -Mamo , daleko jeszcze? -
                           - Jeszcze kawałek. -



❤️ Pora wspólne zdjęcia ❤️








- Co chcecie dziś na obiad? - Kasztanka
- Ja chcę sianko z warzywami i owocami, Proszę. - Iskra
- Zrób co chcesz kochanie, i tak zjemy wszytko bo będzie pysznę. - Peter

❤️❤️❤️


I jak? Podoba wam się dzisiejszy post i styl pisania w nim? Czy zwykła opisówka jest lepsza? 
Jeśli znacie odpowiedź na zagadkę z śladem piszcie w komentarzu , ja nie mam pojęcia .

Do usłyszenia w kolejnym poście 😘
Pa pa !
Pozdrawiam ❤️







Komentarze

  1. Oba style są ok, choć skłaniam się bardziej ku opisom. Nie zmienia to faktu, że wpis się przyjemnie czytało. ;) Ja z tych trzech modeli posiadam jedynie ogiera, odgrywa on u mnie rolę konia na emeryturze sportowej, ambitnego, lecz zrównoważonego. Klacz jakoś nie trafia w moje gusta za to źrebak, jak najbardziej. Z którego rok jest młodziak?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na brzuchu źrebię ma napisanę że , jest z 2003 roku. Dzięki za miłe słowa i rady , Pomaga mi to się rozwijać. Czy na twoim blogu jest wpis o ogierze hanowerze na emeryturze sportowej ? Z miłą chęcią poczytałabym o nim i zagłębiła się w temat . Pozdrawiam !

      Usuń
    2. Nie ma, choć mam w planach napisać historie swoich koni. Aktualnie stworzyłam jedynie wpis o klaczy TWH, ale o reszcie myślę równie intensywnie. :D

      Usuń
  2. Śliczne są ich rzeźby! Klacz mam, tak samo ogiera, tyle, że w malowaniu z myjki. Są naprawdę warte uwagi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klacz jest jak dla mnie najładniejsza. To jej zdjęcie od tyłu jest fajne, takie artystyczne. A źrebka wygląda jak dla mnie jakby zapatrzyła się na coś i stanęła.
    Wszystkie trzy są wycofane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, dziękuję.
      Wydaję mi się że, wszystkie są wycofane i trudno dostać przynajmniej klacz i źrebaka .
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Sposób w jaki przedstawiłaś modele jest bardzo ciekawy i kreatywny. Choć bardzo lubię zwykłe opisówki, ale jest to też bardzo ciekawy pomysł i podoba mi się. ^^
    Mam wszystkie trzy modele i wszystkie uważam za cudne. Chociaż najbardziej mi się podoba klacz hanowerska. :3 To był w sumie jeden z moich pierwszych modeli, więc mam do niej sentyment.
    Pozdrawiam ciepło i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło.
      Klacz była również jednym z moich pierwszych modeli i też mam do niej duży sentyment.
      Również pozdrawiam Cieplutko ;)

      Usuń
  5. Mi się podoba ten dzisiejszy styl – bardzo pomysłowy :).

    Ja mam jedynie ogiera w wersji z myjki i w wersji z opisu :). Żałuję, że nie mam źrebaczka, bo słodki, ale mówi się trudno :).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kuce Szetlandzkie Rodzinka Schleich

Moje Stado :D