Moje Stado :D

Hejka !!!



 Oto moja gromadka! Są w niej figurki firmy Schleich , jeden ogier collecta , jeden mojo i jeden jeszcze inny.

Wszystkie planuje opisać i każdy powinien w przyszłości mieć swój post.

Jest to dość spora "rodzina " i pochodzi z różnych stron świata ;)
Są w niej różne rasy. Mam tu konie i kuce.

Ogierem na czele jest Mustang, który jest przywódcą stada. Ma na imię Mistral .








Znajdują się tam też konie z różnych zestawów.
Niektóre konie są u mnie od nowości, a inne zostały odkupione .
Posiadam również unikaty , czyli konie wycofane z producji.

Jeśli macie jakieś pytania śmiało pytajcie ;)
To na tyle 
Do usłyszenia :)



Komentarze

  1. Gratuluję tylu konisk! I zazdroszczę wycofańców ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią dowiem się o nich więcej, czekam na opisy! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory nie wiedziałam, że mold na którym jest Mistral tak ładnie wygląda od przodu.
    Gratuluję kolekcji i również czekam na opisy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wam dziękuję za opinię i wsparcie to motywuje mnie do dalszej działalności ❤️
    Również Pozdrawiam i trzymajcie się ciepło 😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rodzina Hanower Schleich

Kuce Szetlandzkie Rodzinka Schleich

Zestaw Western Schleich