Unikatowa klacz

                            Hejka  !🖐️


Chcę się z wami dziś podzielić cudownym znaleziskiem w moim małym mieście.

Wybrałam się pewnego dnia do secondhand'u  i na dziale z zabawkami znalazłam ją ....


Postanowiłam że , Muszę ją przygarnąć do mojego stada :)

Dałam jej na imię Monica.
Jest wyjątkowa . Ma cudowne ,piękne , długie  blond loki.
Jej maść nie jest jednolita , przechodzi ze złotego w srebrno-niebieski oraz w perłowy róż.
Ma gwiazdkę złotą pod okiem na policzku z lewej strony.
Oczy ma odcieniu lawendowego fioletu
Wygląda modnie , z gracją , nie powtarzalnie.
Monica jest przyjazna , towarzyska ,uwielbia modę .












Któregoś dnia podziwiałam mój skarb i dostrzegłam u niej jakąś nazwę na nodze ,  którą wcześniej nie widziałam lub nie zwracałam na to uwagi .

Po wpisaniu i w wyszukaniu w google , odkryłam skąd pochodzi (z jakiej firmy ) i ile jest naprawdę warta ...
Dostałam szoku...
U lumpeksie zapłaciłam za nią i za kilka innych rzeczy groszę , a tak na prawdę "Monica" jest warta dużo więcej
 Na internecie chodzi od 40 zł w zwyż.
Pochodzi z firmy "Fashion's Star" Kenner .
Z tej firmy nie tylko ona jest Cudowna , inne konie równie są piękne i wyjątkowe, kolorowe i bajeczne .
Pochodzi z roku 1988 ,czyli jest starsza nawet odemnie !
Nasza klacz tak naprawdę na imię ma "Sassy".
Tajna agentka możemy na nią powiedzieć , ma 2 imiona i nic wcześniej o niej nie wiedziałam 😄

Tak najprawdopodobniej wyglądała jako nowa:


Uwaga poniższe zdjęcia nie należą do mnie , znalazłam je w google grafika, nie mam do nich praw autorskich.



Mam nadzieję że , wy również ją polubicie ;)

Do usłyszenia w nowym poście z kolejnym gościem ! 
Trzymajcie się Ciepło

Komentarze

  1. O kurczę, nigdy nie słyszałam o tym malcu! Bardzo ciekawy post. Chyba wolę ją w bardziej ,,wyblakłych" kolorach, jako nowa jest jakaś taka... źle się te kolory dobrały c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam że , lepiej wygląda jako wyblakła , chociaż może tak właśnie wyglądała na początku.
      Odkąd znalazłam tą firmę uważam że , tworzy niesamowite figurki !❤️

      Usuń
  2. Klacz w pudełku ma dziwne kolory, zgadzam się z przedmówczynią, że wyblakła wygląda lepiej. Czasami nawet nie wiemy, co przygarniamy w takich miejscach. W taki sam sposób trafił do mnie jakiś oryginalny kucyk MLP z '83 roku (wiem, dzięki napisom pod brzuchem). O ile się nie mylę, to kucyk z pierwszej genaracji. Tak w ogóle, ciekawy blog. Myślę, że będę często wpadać ;)

    Pozdrawiam,
    Riley

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️
      Fajnie że , komuś też przydarzyła się podobna historia 😄 Z miłą chęcią zobaczyłabym tego kucyka z MLP.
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rodzina Hanower Schleich

Kuce Szetlandzkie Rodzinka Schleich

Zestaw Western Schleich