Kuce Szetlandzkie Rodzinka Schleich

 W mojej kolekcji jest rodzina kuców Szetladzkich , figurki z firmy Schleich .
 Są to :
  • Klacz numer z katalogu :13297
  • Źrebię (klacz) numer : 13608
  • Wałach : 13663
        Klacz nazwałam Azja. Jest mała i bardzo rozbiegania. Jej grzywa przykrywa całe prawe oko. Nie jest podkuta. Azja była moją pierwszą figurką Schleich.







Wałacha nazwałam Burza. Różni się on od swojej ukochanej umaszczeniem. Burza przyciąga wzrok ma dostojną pozę .







 Ta mała klaczka skradła moje serce odrazu gdy, otworzyłam paczkę w której była ona... Cytrynka. Jest BARDZO urocza ! Trudno jej nie pokochać , tak jak jej rodziców.






A na koniec , zdjęcia całej rodzinki !





A wy , zbieracie figurki Schleich? Jeśli tak to jakie modele ? Napiszcie koniecznie w komentarzu. 
                                         Pozdrawiam ;)
                                  Konikara




Ps. Azja ma siostrę...
Chcecie ją poznać ?



Komentarze

  1. Fajne imiona nadałaś małym urwisom ;). Tak, zbierałam figurki firmy Schleich, ale zaprzestałam odkąd zepsuła się ich anatomia i malowanie. Mam różne modele i trudno byłoby wymienić wszystkie rasy, ale zapraszam na mojego bloga, gdzie możesz zobaczyć w zakładce "Moja kolekcja" wszystkie Schleich'y jakie posiadam ;).

    Pozdrawiam Katarzyna ze Stajni Pegaz :)
    Zapraszam również tutaj: https://stajnia-pegaz-studio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak napewno wpadkę na twojego bloga :) Miło mi słyszeć że , kogoś figurki koni równie interesują jak mnie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jakoś nigdy nie natknęłam się na te trzy Schleiche, sama nie wiem jakim cudem. Mam kilka wyrobów firmy, ale niestety niezbyt je lubię, są coraz gorszej jakości (kiedyś nasmarowałam o tym całego posta... naprawdę się pogorszyły :\ )
    Mam nadzieję, że nie porzucisz bloga, bo post był dość dawno, a szkoda.
    Podoba mi się, że zadbałaś o tło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zbieram różne figurki , modele i zauważyłem pogorszenie jakości :/
      Nie mam w swojej kolekcji najnowszych modeli , uważam że , nie są w większości ładniejsze od tych z poprzednich lat.
      Jest mi miło że , podoba wam się mój blog . Oczywiście planuje kontynuować bloga i pisać różne posty ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rodzina Hanower Schleich

Zestaw Western Schleich